29 kwi 2010

BMW Gran Coupe

Jakże mi miło zamieszczać tą informację! Otóż jedyny właściwy koncern motoryzacyjny zaprezentował właśnie kolejny model! Samochód koncepcyjny podpisany jako BMW Gran Coupe prezentuje się znakomicie! Prawdopodobnie ma być to odpowiedź na Porsche Panamera. Tak naprawdę aby zdeklasować Panamere nie trzeba wiele, ale BMW ukazując ten model już zapowiedziało wygraną przez KO!


Po prezentacji BMW GT5, trochę się obawiałem, bądźmy szczerzy do GT5 nie jest łatwo się przyzwyczaić, lecz moje obawy zostały rozchwiane natychmiast. Autko nawiązuje do tradycyjnych modeli, widać to po tradycyjnych nerkach, ale najbardziej przypomina mi to nawiązanie (w końcu!) do modelu 8
Możemy je zobaczyć na stronie BMWBLOG.COM

mam nadzieję, że niedługo pojawi się wersja 3 drzwiowa (i oczywiście drzwi bez ramek:D)
Swoją drogą, szkoda że już nie są produkowane samochody z otwieranymi lampami.

Brak komentarzy: